Изпратете Вашето устройство на адрес: гр. София, бул. „Ситняково“ 48, Serdika Center, Samsung Experience Store – партер.
Често задавани въпроси
Ще се запази ли информацията на телефона, когато постъпи за ремонт?
По изискване на производителите, всеки гаранционен ремонт е последван с така нареченото „флашване“ на устройството. То бива ъпдейтнато до последна версия на софтуера и всички данни биват изтрити.
Има ли възможност информацията да бъде запазена, след „флашването“?
Да, нашите техници могат да направят резервно копие на устройството и след завършване на ремонта, то да бъде възстановено обратно. (Задължително е да се упомене при предаването за ремонт на устройството, дали информацията да бъде запазена) – срещу заплащане.
Живея в друг град, мога ли да изпратя гаранционното си мобилното устройство по куриер, за да бъде ремонтирано?
Да, можете да изпратите с куриер вашето устройство, придружено с гаранционна карта и покупен документ (фактура, касова бележка). След отстраняване на повредите, устройството Ви ще бъде върнато обратно с куриер.
Живея в друг град, мога ли да изпратя извънгаранционното си мобилното устройство по куриер, за да бъде ремонтирано?
Да, можете да изпратите с куриер вашето устройство. След диагностициране от нашите специалисти, ще Ви бъде върнато обаждане, за да се обсъдят възможните решения, както и ще Ви бъде направена оферта за ремонта.
Какви резервни части се използват за ремонт на мобилните устройства?
Използват се само и единствено оригинални резервни части, доставени директно от производителя.
Service Point – Изпратете запитване
Задайте въпросите си, като попълните формата.